Hejhej

Tänkte att jag kunde fördriva tiden med att skriva ett litet inlägg.
Jag ska hämta upp Issa om ett tag för att vi ska få våra naglar fina. Fyfan jag skäms över mina naglar just nu, dom har aldrig varit såhär fula och äckliga så det ska bli skönt att få dom omgjorda :)
Packningen är inprincip klar, bara små grejer som ska ner osv. Om jag är taggad? Ja, de är bara förnamnet! :D

Pratade med pappa idag och jag måste erkänna att jag saknar dom (föräldrargris som man är, hehe). Och lilla Vilse är hur sur som helst för att vi ska åka haha.
Jahapp, här sitter jag och skriver massa strunt för att jag har absolut ingenting att skriva om. Det blir ingen mer bloggning innan vi åker men ni får ha en fortsatt grym vecka/nästa vecka för det ska jag ha!! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0