Ray ban aviator

I lördags var jag ute och flängde med mamma och pappa hela dagen. Först var vi i kista där jag böt det nya linnet till ett svart istället (insåg när jag öppnade garderoben att jag hade ganska mycket av den färgen), jag köpte även lite underkläder och annat kravs. Sen åkte vi mot Arlanda där vi växlade pengar, och jag säger bara att nu börjar resfebern krypa fram riktigt ordentligt! Sista stoppet blev sats och sedan åt vi en mumsig middag hela familjen. Idag har jag inte gjort många knop förutom ett 3 timmars pass på jobbet som gick hur segt som helst, men det är bra med pengar! :) Imorgon är jag ledig och då ska jag och Melize åka till sollentuna och köpa mina älsklingar som jag har lagt undan. Äntligen blir ni mina! :D (lägger upp bild imorgon) tänk vilken världsbäst syster man har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0