Värsta kapet

Jag säger som alla andra, det är Inge kul att blogga om man inte har några bilder.. Men nu får det bli ett inlägg iallafall! Har köpt allt inför resan nu och har börjat lägga fram lite osv. Känner mig lite stressad angående packningen men jag orkar inte packa haha, jaja glömmer jag något så gör jag de :D jag och Melize har precis vart och tränat sen åkte vi till rusta och köpte en madrass, 14.90 kr värsta kapet! (vi får väll se om den är hel när vi blåser upp den,haha) sen var vi på sofies jobb och köpte klor. Trodde butiken skulle vara mycket mindre men den var jätte fin och stor :) jag passade på att provbada lite också. nu ska jag göra lite saker som måste fixas innan resan då det slipper bli stress imorgon! Och helvette vad taggad jag är!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Hahaha sjuka ni är! SJälv tyckte jag att våra luftmadrasser för 34kr var ett kap men nu fattar jag vad ni menar KAP på rusta! :D<4

2011-07-28 @ 11:22:28
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/
Postat av: Lissiga Libeth

Men sluta, jag som var nöjd med min för 49 kr... Jävla Clas Ohlsons!

2011-07-28 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0